welcome to my blog ^^

Selasa, 28 Agustus 2012

bullying Case object, Hwayoung fact expelled from T-Ara



never heard of the group T-Ara is not it? The group was very popular and consists of the personnel are beautiful and definitely be ideal men and women who also want their beautiful kayak. It turns out that the group was doing promotions for their new single, "Day By Day" is being buffeted by a major problem. Hwayoung, they are buffeted by the youngest member of bullying cases performed by the senior of the group itself.

The case stems from the post-concert in Budokan, Japan, which suffered a foot injury Hwayoung, he could not perform at all performances. Not long after the concert, the personnel of the other T-Ara post a tweet that sounds as satire against Hwayoung. The fans who suspect this started figuring out what was going on in T-Ara and finding evidence that Hwayoung been a case of bullying in his own girlband group. There is plenty of evidence in the reality show and photo fans like Eunjung revealed that roughly entering rough rice cakes with Hwayoung mouth, other than that trainees from the same agency also revealed that he once saw Jiyeon Hwayoung slapped while they are training, and Boram ever even alleged damage Hwayoung umbrella in one reality show and not to follow behind Hwayoung on twitter.


translate:


pasti pernah dengar nama grup T-Ara bukan? Grup ini sangat populer dan beranggotakan para personil yang cantik-cantik dan pastinya jadi idaman kaum lelaki maupun perempuan yang juga kepingin cantik kayak mereka. Ternyata grup yang sedang melakukan promosi untuk single terbaru mereka, "Day By Day" ini sedang diterjang masalah besar. Hwayoung, anggota termuda mereka diterpa kasus bullying yang dilakukan oleh para seniornya di grup itu sendiri. 

Kasus bermula dari pasca konser di Budokan, Jepang, dimana karena cedera kaki yang dialami Hwayoung, ia tidak bisa tampil di semua penampilan. Tidak lama setelah konser tersebut, para personil T-Ara lainnya mem-posting tweet yang terdengar sebagai sindiran terhadap Hwayoung. Para fans yang mencurigai hal ini mulai mencari tahu apa yang sedang terjadi di dalam T-Ara dan menemukan berbagai bukti-bukti bahwa Hwayoung selama ini mengalami kasus bullying di dalam grup girlband-nya sendiri. Ada banyak bukti-bukti dalam reality show maupun foto yang diungkap para fans seperti Eunjung yang dengan kasar memasukkan kue beras dengan kasarnya ke mulut Hwayoung, selain itu trainee dari agensi yang sama juga mengungkapkan bahwa ia pernah melihat Jiyeon menampar Hwayoung saat mereka sedang latihan, dan bahkan dugaan Boram yang pernah merusak payung Hwayoung di salah satu reality show dan tidak mem-follow balik Hwayoung di twitter.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar