welcome to my blog ^^

Jumat, 21 September 2012

JYJ's Kim Jaejoong to meet Jakarta fans

im Jaejoong, a member of South Korean boy band JYJ, has confirmed his first fan-meet event in Jakarta on Nov. 3 at the Mata Elang International Stadium in North Jakarta.
The announcement was made by the event’s promoter SH Entertainment on Thursday.
“Kim Jaejoong's first fan meeting in Indonesia is on Nov. 3, so mark your calendar,” read the announcement on the promoter’s Facebook page.
Tickets for the event were divided into three categories; Puppy Rp 600,000 (US$62), Bear Rp 1 million and Elephant Rp 1.55 million.
Tickets for the event have been on sale since Thursday at rajakarcis.com.
Jaejoong is a former member of Korean boy band sensation Dong Bang Shin Qi, who with two other members of the band - Park Yoochun and Kim Junsu - went on to form JYJ after they were involved in a contract dispute with their previous agency SM Entertainment.
Currently all JYJ members are focusing on individual projects, with Jaejoong and Yoochun involved in acting and Junsu in his solo career.

translate:
T_T (Nangis dulu)  kim Jaejoong( suami saya >.< #plaak), anggota dari boy band yang Korea Selatan JYJ, telah mengkonfirmasi pertamanya fan-acara bertemu di Jakarta pada 3 November di Mata Elang  International Stadium di Jakarta Utara.

Pengumuman ini dibuat oleh promotor acara SH Entertainment pada hari Kamis.

"Pertama Kim Jaejoong fan akan pbertemu di Indonesia pada 3 November, jadi tandai kalender Anda," membaca pengumuman di halaman Facebook promotor.

Tiket untuk acara ini dibagi menjadi tiga kategori, Puppy Rp 600.000 (US $ 62), Bear Rp 1 juta dan
Elephant Rp 1,55 juta

Tiket untuk acara ini telah dijual sejak Kamis di rajakarcis.com.

Jaejoong adalah mantan anggota boy band Korea sensasi Dong Bang Shin Qi, yang dengan dua anggota lain dari band - Park Yoochun dan Kim Junsu - melanjutkan untuk membentuk JYJ setelah mereka terlibat dalam sebuah perselisihan kontrak dengan agensi sebelumnya SM Entertainment mereka.

Saat semua anggota JYJ berfokus pada proyek-proyek individu, dengan Jaejoong dan Yoochun yang terlibat dalam akting dan Junsu dalam karir solonya. (hwaaa opppaaaa T_T_)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar