welcome to my blog ^^

Jumat, 21 September 2012

Miss A CECI & ELLE Oct [pic]







During an interview for the magazine, member Fei talked about adjusting to life in Korea and shared, “Now, I can cook Korean BBQ and kimchi stew for my members. That’s how much I’ve gotten used to life in Korea.”
Suzy also talked about her past and revealed, “Ever since I was young, I had an eclectic work experience including posing as a shopping mall model, doing taekwondo, and working part-time jobs.”
Make sure to check out the October issue of ‘Elle’ magazine for more on miss A. In other news, miss A is currently preparing for their comeback next month!

translate:
 Selama wawancara untuk majalah, anggota Fei berbicara tentang menyesuaikan diri dengan kehidupan di Korea dan berbagi, "Sekarang, saya bisa memasak Korean BBQ dan kimchi rebus untuk anggota saya. Itulah betapa aku sudah terbiasa dengan kehidupan di Korea. "

Suzy juga berbicara tentang masa lalunya dan mengungkapkan, "Sejak aku masih muda, aku punya pengalaman kerja eklektik termasuk berpose sebagai model pusat perbelanjaan, melakukan taekwondo, dan bekerja pekerjaan paruh waktu."

Pastikan untuk memeriksa edisi Oktober majalah 'Elle' untuk lebih lanjut tentang miss A. Dalam berita lain, miss A saat ini sedang mempersiapkan untuk comeback mereka bulan depan!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar