welcome to my blog ^^

Sabtu, 15 September 2012

Psy says, “I hope those 15 lifeguards will get their job back”


Recently, singer Psy has politely asked a city-run swimming pool in Elmont to hire back the 15 lifeguards they have fired for parodying his song “Gangnam Style.”
At an interview with the American MTV on September 15, Psy said, “Unfortunately, I’m a rookie here. When I become a top star, I really want to help them out. I don’t think their parody video clip is wrong.”
When a reporter asked him whether he had watched the clip, he answered, “I did watch their parody. They’ve done a decent job making it, but I’m very sorry for such an incident.”
He added, “The lifeguards made the clip when they were off their work duties. If you know me, please hire your employees back.”
Previously on September 10, 15 lifeguards who worked in a city-run swimming pool in Elmont were fired for uploading a Gangnam Style parody, “Lifeguards Style.”

translate:
 Baru-baru ini, penyanyi Psy telah meminta a city-run swimming pool di Elmont untuk menyewa kembali 15 lifeguards mereka yang telah dipecat karena memparodikan lagunya "Gaya Gangnam."

Pada sebuah wawancara dengan MTV Amerika pada tanggal 15 September, Psy mengatakan, "Sayangnya, saya pemula di sini. Ketika saya menjadi bintang top, saya benar-benar ingin membantu mereka keluar. Saya tidak berpikir parodi video klip mereka salah. "

Ketika seorang reporter bertanya kepadanya apakah ia telah menyaksikan klip, dia menjawab, "Saya tidak melihat parodi mereka. Mereka telah melakukan pekerjaan yang layak , tapi aku sangat menyesal atas insiden semacam itu. "

Dia menambahkan, "Lifeguards membuat klip ketika mereka berangkat tugas pekerjaan . Jika Anda mengenal saya, silahkan mempekerjakan karyawan Anda kembali. "

Sebelumnya pada tanggal 10 September, 15 lifeguards yang bekerja di kolam renang kota-lari di Elmont ditembakkan untuk meng-upload sebuah parodi Style Gangnam, "Lifeguards Style."

Tidak ada komentar:

Posting Komentar