welcome to my blog ^^

Minggu, 28 Oktober 2012

SNSD’s Tiffany, Yoona, and Jessica have the golden-ratio body figure


Girlgroup SNSD’s Tiffany, Yoona, and Jessica attract eyes with their perfect figure in an image that did not undergo photoshopping.
Recently, a picture titled “Undoctored image of Tiffany, Yoona, and Jessica” was posted on an online community gallery. It was taken at the photo session for the G-Star Raw Japan. The girls were selected as muse for 2013 spring and summer season.
The picture shows three of them standing in a line. Though simply wearing white shirts with jeans, they project pure, classic look. Their golden-ratio figures particularly provoke jealousy among fans because the picture is never touched.
Netizens who saw the posting reacted: “I envy their ‘undoctored’ figure.” “They’ve got perfect body ratio.” “Tiffany, Yoona, and Jessica are radiant although they appear simply in jeans and shirts.” “No wonder they are SNSD.” “They make me smile.”

translate:
Girlgroup SNSD Tiffany, Yoona, dan Jessica menarik mata dengan sosok sempurna mereka dalam sebuah gambar yang tidak photoshopping.

Baru-baru ini, gambar berjudul "citra Undoctored dari Tiffany, Yoona, dan Jessica" telah diposting pada sebuah galeri komunitas online. Itu diambil pada sesi foto untuk G-Star Raw Jepang. Gadis-gadis yang terpilih sebagai muse untuk 2013 musim semi dan musim panas.
cr: korea.com
translate by firna alisha
Gambar menunjukkan tiga dari mereka berdiri . Meskipun hanya mengenakan kemeja putih dengan celana jeans, mereka tampil alami,dan  klasik. Golden-rasio mereka tokoh sangat memprovokasi kecemburuan di kalangan penggemar karena gambar tidak pernah disentuh.

Netizens yang melihat posting bereaksi:. ". Aku iri mereka 'undoctored' figure" "Mereka punya rasio tubuh yang sempurna" ". Tiffany, Yoona, dan Jessica yang bersinar meskipun mereka muncul hanya dalam jeans dan kemeja" "Tidak heran mereka SNSD. "" Mereka membuat saya tersenyum. "

Tidak ada komentar:

Posting Komentar